500 gram gorilla, fryst går ännu sämre

Eh? Ja. Jag sitter här. Ganska nyduschad och lyssnar på P3. Vet inte vilket program som började nu, men inledningsorden var rubriken. Haha! Nån ''icke-svensk'' som sa't. Och jo, det lät rätt kul.
Iallafall, har jobbat idag. Lite mer än sex timmar. Är rätt seg och sliten nu. Har lite småont i halsen, vill inte bli sjuk nu när man är ledig!
Ikväll blir det mysig hemmakväll med tv, ifall det går nåt bra vill säga.
Tove är sjuk också. Ska försöka att inte pussa henne, för jag vill som sagt hålla mig frisk och kry! Men krya på henne iallafall :)
Ska försöka laga nån slags kvällsmat nu, ifall jag orkar. Annars blir det väl lite fil och flingor :)

Eric skulle visst iväg på maskerad idag/ikväll. Så, ikväll ser jag honom inte. Och inte igår. Men söndag är han min!
(Lägger in en bild på honom, 'cause i miss him.)

image28



Melodifestivalen är slut. Jag och Tove ska gå över till trean och se Om en pojke. Den är inte dålig den!
Men först måste jag dela ut lite ris och ros till deltagarna i Melodifestivalen.

Björn Gustavsson - (eller stavar han med f i efternamnet?) YOU ROCK!
Linda - ingen var (iallafall såg) gladare ut än vad hon gjorde ikväll! :)
Sibel - kan nån snälla berätta för mig vad hennes ålder är? Hon sjöng helt otroligt, men klänningen? Såg ut som en femåring hade valt den. Och nallen. Fast egentligen ska jag inte klaga, för jag har världens gosigaste nalle i sängen. Men ifall jag fick chansen att vara med i Melodifestivalen så skulle jag försöka få folk att få en bra uppfattning om mig som en mogen tjej, inte som om jag vore MAX FEM ÅR! Men, hon sjöng otroligt bra!
Nordman - visst, ni funkar i Sverige. Och i Norden. Men ärligt? Varför ens ta med sånna bidrag när vi vet att de aldrig har en chans i Europa? Man ska aldrig säga aldrig, men jag tvivlar starkt på att de ens kommer ut i Europa. Och eld på scen har vi sett allt för ofta. Kom på nåt nytt.

Annars har det varit en mysig kväll med Tove. Ätit lite mys har vi gjort. Och skrattat åt Luukovic och Björn!
Såg förresten på A Cinderella Story på femman innan Melodifestivalen började. Den är rätt fjantig, tjejig, för söt. Men den funkar! Är på bra humör idag!
Nu ska vi se Om en pojke.

Over and out.
Lovisa
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin