Ännu ett brev.

Skrev precis ett kort och kanske lite slarvigt brev, men ändå ett brev, till mormor och morfar. Ska skicka en av de bilderna som Jessica och Julie satte upp över hela skolan då jag fyllde 17 år. Jag visade mormor och morfar en bild jag tog med mig hem den dagen och de sa ''åh, en sån vill vi ha som minne'', men jag hade ju bara en. Men, idag i skolan så satt fortfarande två stycken kvar på estettalvan, så jag tog en och nu ska den alltså postas till mormor och morfar. Måste alltså iväg igen nånstans för att köpa frimärken, men inte idag. Det får vänta till imorgon eller så. Nu är jag trött och ska snart lägga mig och försöka få nåt läst i Kennedys hjärna. Jag har ju inte läst nåt idag!

Over and out.
Lovisa
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin