Chokladmousse!

Tror det stavas så. Iallafall. Mamma fixade precis chokladmousse till efterrätt! Det var gott, men usch vad jag blev mätt nu. Till kvällsmat var det förresten tortillas med tapenade och ost. Mums! Prova gott folk, ni lär inte ångra er!

Just nu gör jag ingenting. Åt precis upp efterrätten. Har lust att gå ut och gå, prata av mig lite med nån. Lär inte hitta nån, man måste boka in sig flera år innan. Ta inte illa upp, kära ni, men det är så det känns. Mm.
Jag blir väl inne med naturen och myten, men de kan inte få mig att jobba, inte nu. På tal om jobb, jag ska jobba imorgon. Jag vet inte om jag känner för det, men man kan ju inte direkt skolka. Ja, jag ska jobba. Pengarna skulle sitta fint nu. Förresten är det rätt skönt att jobba, man hinner inte tänka så mycket.

Disa gick hem idag förresten. Efter lunch. Fast mamma och Jorunn gick ju med henne. Hon kan inte gå hem själv ju :) (Hon är en hund fortfarande, för er som inte vet.)

Jag är helt virrig nu. Hjärnan, alla tankar, ALLT är en enda röra. Måste göra av röran nånstans!
Jag är väldigt osäker.
Hoppas kvällen kommer fort. Jag vill bara sova, slippa tänka.

Over and out.
Lovisa
Postat av: Linnéa

Hur mycket tjänar du på att jobba så på helgerna? :)

2008-03-22 @ 13:07:32
URL: http://nileah.blogspot.com
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin