Den är klar!

Då var alltså tygkasse/bärkasse nr 1 klar. Har planer på att göra en till, fast större då. Och i ett annat tyg.
Jo, jag blev ganska nöjd. Orkade inte sy handtagen så jag löste det på mitt sätt. Blev mest nöjd med dom faktiskt.
Hade tyvärr ingen grön tråd, så den svarta syns allt för väl. Större delen av högstadiet hade jag trä, för jag var inte så förtjust i syslöjdsläraren, så mina dagar med stygn ligger långt bak i tiden, men jag gjorde ett försök och jag hoppas den håller sig iallafall. Hur stygnen ser ut hoppas jag ingen bryr sig om, men syns, det gör dom.

Måste ju lägga in en bild på Toves nya och mycket snygga vägg. Hon är inte dum alls. Hon kan! :)

image56

Nu ska jag gå och kolla hur det går för mamma i köket. Tror hon bakar!
Hoppas på nybakt och varm choklad till kvällsmat.

Over and out.
Lovisa
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin