Det går åt ungefär 100 liter vatten när jag ska plugga!

Jo, det är faktiskt sant. Iallafall om jag ska kunna plugga bra. Jag brukar ta mig ett bad och i samband läsa lite till ett prov eller bara läsa i en vanlig bok. Jag slappnar av som bäst i ett bad, det gör nog de flesta, men annars har jag väldigt svårt att komma igång med att plugga och göra instuderingsfrågor med mera. Men det är inte så att jag inte vill plugga, för man vill ju göra bra ifrån sig på proven? Jag har bara svårt att börja, jag vill göra allting på en gång! Men nu har jag pluggat en del ikväll och jag är rätt nöjd. Jag behöver fortfarande läsa sidorna 98-103, men annars är jag i princip klar! Heja mig! :)

Over and out.
Lovisa
Postat av: amandaa

du borde få MVG i plugga i tid :D hoppas det går för dig på provet! det gör det, I promise

2008-03-27 @ 21:34:23
URL: http://amandusss.blogg.se
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin