Estetisk dag

Jo, estetisk dag kan man lugnt säga. Schemat för dagen var dans, teater, bild och engelska. Men, engelskan var inställd för Lars är typ i London, tror jag. Han är iallafall borta hela veckan, så vi fick klara oss utan engelskan. Jag lovar, det var bara jag som blev lite besviken.

Har nyss varit och handlat med mamma. Duktig tjej är vad jag är. Haha. Köpte mig lite naturgodis, men jag vet inte när jag ska smaska det. Snart blir det pannkakor med grädde, sen blir det titta lite till på natur och matte, och idrott. Sen ska jag iväg och dansa loss och sen är det sent!
Idag går allt i ett. Det är rätt skönt, man hinner inte tänka på så mycket. Men en sak har jag faktiskt kommit fram till. Jag tänkte inte göra det officiellt än, för man kan faktiskt ändra sig. Men jag tror inte jag lär ändra mig på den här fronten, men jag håller det hemligt för internet ett tag till. Däremot fick några ur klassen veta idag. Sa de inte i hemlighet till dem, men alla hörde nog inte.

Bilden var väldigt kul idag. Satt med Jessica och Julie. Åh, jag gillar dom starkt! Härliga människor. Vi startade också en egen klubb, för bara oss tre? :) GSK. Jo, den kan ni ju klura lite på.
Klurat klart? Gratis Sms Klubben. Inte alls så fyndigt kanske, men det var kul, tyckte vi. Jessica har gratis hos Halebop, men skickar gratis till alla. Jag har gratis hos Telia, men skickar också gratis till alla. Julie har gratis hos Telia, men av nån anledning skickar hon bara gratis kvällar och helger, så efter sex terrar jag och Jessica henne! :)

Nu blir det pannkakor!

Men ojoj. Jag glömde ju berätta det viktigaste för dagen!
Eftersom vi slutade tidigare idag så åkte jag förbi second hand för att kolla runt lite. Hittade en kofta för 40:-, men det visade sig att jag hade turen på min sida, för idag var sista dagen de hade halva priset på alla kläder, förutom de med blå lapp. Så, jag fick koftan för 20:-. Sen hittade jag en svart t-shirt för 17:- (efter rabatt) som jag ska lämna in nästa vecka för estettrycket! Kollade runt lite till, hittade en snygg svart väska! Såg inte ens använd ut. Sist men inte minst hittade jag en ikea-grej, en korg i grönt nät med en blomma som lock. Jag tänkte ''wow, en sån ville jag ju ha för typ två år sen, vilket klipp!'', och det var det ju lite. Men när jag kom hem (tanken slog mig redan i butiken att fråga ifall den var trasig, men bestämde mig för att de inte skulle sälja trasiga saker så struntade i att fråga) så märker jag ett ganska stort hål i nätet. 4 cm stort kanske, men eftersom jag inte gav mer än 25:- för den så vände jag bara hålet mot väggen och kommer från och med nu glömma hålet och låtsas som ingenting. Ett hål? Vad gör det om hundra år? (Om hundra år lär färgen inte ens vara kvar.)
Bilder kommer nån annan dag, för nu ska jag äta!

Over and out.
Lovisa
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin