Glad påsk!

Det är så himla skönt att ha jobbat klart nu! Jobbade 9.45-14.30. Kom hem strax innan tre. Tog en sväng in på Åkes efter vi stängt för att fylla på gratis sms, sen åkte jag hem och duschade!
Nu är jag snygg och snart ska vi iväg till Ernviks och ha påskfest! Lär blir kul! :)
Jag tror jag har satt rekord i att göra sig i ordning idag, iallafall för mig. Duschade, fönade håret, plattade håret, valde kläder och sminkade mig; allt på mindre än 25 minuter, men mer än 20. Nånstans där. Det tycker iallafall jag var snabbt!

Nu drar vi. Ska bara svara på alla dessa sms som ramlar in. Det är kul.

Over and out.
Lovisa
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin