Grattis Tove och mamma, du är bäst!

Mamma och Tove kom nyss hem från Stockholm. Mamma hade köpt en bas till Tove och en kofta till mig. Tack! :) Det hade du inte behövt, men man tackar ju inte nej direkt! :)
Har ingen bild, fixar inom kort. Den är vit för det mesta med röda ränder som går vågrätt. Mm! :)
Jag själv kom ganska nyss hem från dansen. Det gick bra idag och jag fick beröm för mina ''snurrar''. Ni estet vet säkert vad jag menar när jag säger ''tänk er att ni håller i en tunna, och sen när ni vänder er om så stänger ni den''. Såg säger Eva, på ett ungefär. Jag kan inte skriva på franska, men jag vet vad det heter att göra så.
Iallafall. Har hunnit äta, duscha och läsa ett kapitel i boken. Jag har läst mer än hälften nu.
Jag var förbi hos pappa förut också, det glömde jag inte av. Jag funderade inte ens på att ge upp när det började mer än duggregna. Såg förresten Paula när jag närmade mig pappas. Såg senare på dansen och hon fick mig lite motiverad så jag gjorde några situps och rygglyft innan vi började.
Nu är jag verkligen helt slut. Dagen har gått i ett. Jag är sliten. Fast egentligen borde jag inte klaga, det finns folk som har haft det värre än mig idag. Tove har haft mycket press på sig, men hon klarade sig utmärkt och jag håller alla tummar jag har nu för att du ska komma in! Jag är stolt över henne! :)

Nu ska jag lägga mig och försöka sova. Kanske läsa några sidor till, kommer ändå inte kunna somna bums, för Tove tog precis duschen och den är vägg i vägg med mitt rum. Uh, det är inte alltid så kul. Men några sidor till låter bra. Ja, så gör vi.
Godnatt.

Over and out.
Lovisa
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin