Hemma från Skövde.

Vid 12.40 kom Kamilla, Carro och Hanna och plockade upp oss. Och så bar det av till Skövde.
Vi började med att äta på Mc Donald's, sen gick Hanna och Jorunn för sig, Kamilla själv och jag och Carro ihop. Jag hittade ett par vita vårskor, ett vitt linne, en sjal och 10 färgglada hårsnoddar.
Vid tre strålade vi alla fem ihop på H&M och tittade en sista titt, sen gick vi till GAME och Hanna fick ett spel, sen åkte vi hem.

Har precis diskat. Sitter här och är lite smått arg, eller ganska mycket smått arg, på bilddagboken. De har en ny desgin och själva designen är snygg, men alla texter man skrivit förut med radbrytningar, de texterna flyter ihop till en enda gröt. Och när man ska skriva svar på ett gästboksinlägg man själv fått, när man trycker upp rutan man ska skriva i, då ser man inte vad personen skrev och man kan inte flytta runt rutan som man kunde förut.
Sammanfattning: Designen är supersnygg, MEN många saker har försämrats. Ändra på det, TACK!

Snart kommer Filip. Han smsade för ett tag sen och då gick han från stan.
Får se vad kvällen har att bjuda på. Kanske nån film? :)

Over and out.
Lovisa
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin