H&M

image42


Sitter just nu och kollar runt på H&M's hemsida. Jag är inte direkt i behov av kläder, men det är alltid kul att drömma lite :)
Mamma pratar med mormor. När de har pratat klart ska vi skriva en handlarlista och sen ska vi ut och köpa det som behövs imorgon. Typ glass, kakor, räkor (till pastasåsen). Jag fyller år imorgon och jag är faktiskt lite pirrig! :) Min sista födelsedag innan jag blir myndigförklarad, så jag ska ha ett sista barnkalas imorgon. Men, mer om det imorgon. Inte ens jag vet allt.

Dagen har varit okej. På teatertiden pratade jag med Embla. Hon är bra. Och innan teatern började pratade jag med Embla och Roger. Jo, jag är väl medveten om att jag måste sluta pressa mig så himla mycket i allt hela tiden, men jag vet inte riktigt hur jag ska tänka, då är det skönt att få prata av sig. Dela den tunga stenen med nån annan. Jag vet vad jag är bra på, men jag ser bara det jag är halvbra på och måste förbättra. Det ska bli skönt att få prata med B imorgon.

Fick bara G+ på Herakles. Huh? Jag blev förvånad. Eller, jag svarade ju inte på alla frågor, men vad kan det bero på, va? Jag läste ju ut boken på sportlovet! Det var över tre veckor sen när vi skrev Herakles. Åh, ibland blir jag så arg. Jag läste ut den fort och det blir jag typ straffad för? Och de som precis blivit klara, de fick ju såklart bättre än mig? Det är inte rättvist. Hade jag varit segare med boken hade jag fått bättre. Punkt. (Jag måste ju få peppa mig lite.)
Min svenskauppsatts jag skrev i måndags fick jag tillbaka idag. Jag ska disskutera den med Ingrid antingen imorgon eller efter påsklovet. Jag blev inte nöjd. Jag hade typ inga grammatiska fel och styckesindelningen var det heller inga fel på. Jag hade några enstaka fel. Ett var så töntigt. Lite slarvigt. Jag hade råkat skriva mamma med stort M mitt i en meningen. Och sen hade jag bytt ut tillbringa mot spendera i en mening, och det blev ju fel. Men annars var den ju rätt, så, var den dålig? Jag siktade på VG+, fick iallafall VG. Men, jag är inte nöjd!

Ikväll är det match mot Skövde, men eftersom jag inte var med i måndags och fortfarande inte kan tigerspång så blir det inget för mig. Jag tänker inte ens gå dit och kolla. Nej, faktiskt inte. Det är ingen lag på det. Jag tänker träna igen efter lovet. Ikväll ska jag bara ta det lugnt, ha lite egentid med mamma (handla) och kanske läsa lite. Tv:n borde jag inte sitta mer framför, har legat där sen jag kom hem från teatern. Men ibland får man ha slappa dagar, lata dagar. Jag bara orkar ingenting.

Over and out.
Lovisa
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin