Ibland så orkar man bara inte.

Åt nyss våfflor. Mammor är bra att ha! :)
Jag hade planer på att gå ut och gå, men jag känner inte för det. Nånting jag däremot måste är att plugga! Så det ska jag snart sätta igång med.
Idag hade vi dans istället för idrott, mycket kul! Alla andra lektioner var som vanligt.
Svenskan spårade ur lite, och allting började med en kul grej Julie sa. Sen flippade en efter en ur, men det är sånt som händer. Vi hade iallafall kul! :)
Efter teatern, som var sista lektionen, tog jag en sväng på stan och hittade presenter till Krister och Jorunn. Toves present fixar jag på måndag, då kommer mer pengar!
På tal om pengar. Jag fick ännu en flaska att panta idag, från Jonas. Och sen hittade jag en flaska. Så, två kronor rikare, snart. Såg även tre burkar på stan, men det kändes inte så vidare fräscht att gå där och plocka äckliga burkar, så dom struntade jag i.
Köpte även nytt brevpapper till mig själv, så nu kan jag fortsätta skriva.
Har förresten hoppat av volleybollen nu, tror jag. Jag orkar bara inte! Det känns inte seriöst, inte ens om tränarna bara funderar på att sluta. Så, jag slutar innan tränarna slutar, om dom nu gör det. Jag har inte sagt till att jag slutar, jag bara gör det. Jag orkar inte gå dit, det kanske inte var min grej. Visserligen var det den enda bollsporten som jag nånsin gillat, men jag ska nog hålla mig till dansen.
Så, nu vet ni det.

Nu ska jag plugga.

Over and out.
Lovisa
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin