Jag har hittat hem.

Jag har äntligen hittat hem, inte hem till mamma eller pappa, utan hem. Jag har hittat ett tillhåll där jag mår bra, där jag kan vara jag och ingen annan. Jag är välkommen precis som jag är, från topp till tå. Alla där förstår mig, alla har vi nåt gemensamt. Jag kommer hålla till där oftare nu. Speciellt fredagar. Hoppas på fler ungdomsmöten! :)

Nyduschad är jag. Och har precis pratat klart med Amanda i telefon. Härlig tjej! Skönt att du förstår mig, och jag dig :)
Ska snart nanna. Ska bara kolla runt det sista innan dess, och ta i lite .. Ja, jag vet faktiskt inte vad man ska kalla det, men det är nån slags cremé som man ska ha i håret. Den gör att håret glänser mer. Ska iallafall ta i sånt, japp.

Kan inte tacka nog för den här dagen.
Jag är fri nu. På alla möjliga sätt och vis.
Jag har hittat hem.

Over and out.
Lovisa
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin