Kennedys hjärna för sista gången.

Nu ska jag sluta ''tjata'' om min urbra bok, Kennedys hjärna av Henning Mankell. Jag har läst ut den nu och den ska vidare till pappa. Han kommer älska den! Och om ni vill läsa en bra bok så kan jag inget annat än att rekomendera den varmt. Ni kommer också att älska den, den är otroligt bra!
Nu ska jag börja göra reklam för en annan bok, haha! Skymningsbarn av Torey Hayden. Jag började läsa i den för lite mer än ett år sen, men jag kom bara en fjärdedel in i boken innan mamma sa att hennes jobbarkompis dotter skulle utomlands och ville låna den, så, den tog en tur till Malta. Men nu är boken i vår ägo igen och nu ska jag äntligen få läsa om den och avsluta den! :) Det är också ett bra boktips. Torey Hayden är barnpsykolog och skriver om sina patienter och man fastnar väldigt lätt i den!
Så, nu ska jag koka mer te och börja lite smått.

image59

Over and out.
Lovisa
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin