''Kräm med allting''

Dansen var riktigt svettig idag. Övade två olika steg i säkert en halvtimme efter uppvärmningen och sen i slutet körde vi Ray Charles. Det är riktigt synd att lärarna har satt matteprovet från 8-10 imorgon, för det betyder att vi missar dansen och inte har nån teater. Skit. Vi har missat många danslektioner det sista, en teater (imorgon) och flertal idrottslektioner. Och när ska jag egentligen göra mitt idrottsprov? Va?

Idag märkte jag hur starka viljor och envisa många i klassen är. Och delade åsikter har vi i allting och ingenting och alla älskar att disskutera runt allas åsikter! Det är bra att vi har kommit varandra så nära och kan disskutera i stort sett om vad som helst, men ibland slutar det i att nån tror att den andre har blivit sur. Men det löser sig alltid. Ingen blir ju sur på riktigt. Det har iallafall aldrig jag blivit :) Det är bra drive i våran klass!

Kom nyss hem. Postat brev nu till Cecilia. Ska skriva på Billy Elliot nu så jag har det gjort, sen ska jag titta lite på matten. Kan jag ens få in mer i huvudet just nu? Det märker vi.

Over and out.
Lovisa
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin