Kubbar!

Carro kom hit sju minuter i sex. Vi satte på melodifestivalskivan och började baka direkt. Kubbar. Mm, det är så gott! Och det blev våra, verkligen! Det gjorde vi bra :)
Vi hann även fika då, prata om skolan, se på bilder från Madeira (då jag och mamma var där) och spela lite spel på datorn. Sen åkte hon hem vi nio, och då började min film så jag satte mig i Toves säng.

Bevis på våra kubbar.
(Receptet lägger jag in i ett eget inlägg.)

image48

Nu är filmen klar och jag ska snart sova. Bara spela lite spel som Carro visade mig förut. Nästa gång vi ses ska jag slå dig! :) Hehe!

Over and out.
Lovisa
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin