Långhelg blev ontihalshelg

Vaknade kvart i nio. Stängde av alarmet och satte på mobilen. 9 nya sms. Man tackar.
Har bara degat idag so far, men klockan är ju inte så mycket. Har druckit några koppar te och min dagliga dos av Proviva. Bra för magen.
Har hängt en tvätt, maskin nummer två är snart klar. Sen är det bara gul/rött kvar.
Tove diskar. P3 har inga bra låtar idag. Bö, jag behöver ju lite uppiggande musik nu.
Halsen har blivit sämre. Jag har ont som om det vore halsfluss, men bara på högra sidan. Tur att mandlarna inte finns längre iallafall, för då skulle jag inte kunnat andas.

Dagens låt
Veronica Maggio - måndagsbarn
Tyvärr är det Robyn på radion nu, men de pratade precis om måndagsbarn så jag hoppas att jag hör den inom en snar framtid.

image29

Jag är ett torsdagsbarn. Född en regning torsdag. Typ ''änglarna grät när jag föddes, för de förlorade en ängel'' eller nåt. Nej, det funkar nog inte så.

Over and out.
Lovisa
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin