Lovisa silar yoghurt.

Kom hem från jobbet för kanske en halvtimme sen. Nästa gång är det Carros tur och det är skönt. Har haft fyra av fem helger nu i Mars. Det har både varit roligt och slitigt, men nu är jag lite ledig då.
Magkatarren har nog satt igång igen. Skit. Inte vad jag ville direkt. Hoppades på att den skulle försvinna för gott, men icke sa nicke.
Frågade mamma vad jag skulle äta, för jag vet inte om jag är hungrig eller inte, jag har bara så ont hela tiden. Mamma föreslog vaniljyoghurt, för de hade hon minsann köpt idag. Hon hade även annan yoghurt, på burk, men jag äter inte bitar. När jag öppnar vaniljen så visar det sig att det är vaniljyoghurt med bitar från hjorton och äpple, men då kom mamma på att man kunde sila yoghurten så bitarna försvann. Så det gjorde jag.
Och Tove är ju bara för kul. Hon lånade mina mysbyxor idag för hennes var i tvätten, och jag är väldigt noga med att man frågar mig först innan man lånar och det vet hon, så när jag kom hem så hade hon köpt en Loka åt mig som kompensation. Hon är söt hon! Tack Tove!

Nu ikväll ska jag bara ta det lugnt. Lär ju inte hända nåt speciellt ändå.

Over and out.
Lovisa
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin