Marathon!

Kom nyss hem från dansen. Lärt mig lite nytt idag, bland annat (inget danssteg) hur man sitter skräddare och rullar runt. Urkul! Visst, det känns i ryggraden, men åh så kul det var! Så fort jag får tillfälle när jag är på ett stort golv ska jag rulla runt så, that I promise! :)
Iallafall. Dansen var kul idag.

Igår eftermiddag åkte jag hem till pappa. Kände för att vara lite ifred ett tag, det behövde jag. Blev faktiskt av med mitt halsont under natten.
Bestämde mig för att se filmer! Många filmer! Började med en lite väl stark film. The Passion of the Christ. Usch! Den var verkligen hemsk, grät mig genom hela filmen. Den var hemsk, äcklig, men jag rekomenderar den ändå till ALLA! (Fast det var 15årsgräns, så håll er till de!) Kan vara bra att se den. Den öppnade mina ögon lite mer. Men jag tänker inte se om den, iallafall inte i första taget.
Efter den lugnade jag ner mig med Forrest Gump, sen Adam & Eva. Och nej, inte 11åringarna som har kompisar som heter Annika och Alexander, som blir ihop och är ihop i hundra år och som sen slutar i fyra födelsedagar och ett fiasko! Nej. Detta är en svensk långfilm från typ 1996. Väldigt gammal iallafall, men bra! Förutom barnflickan. Jag trodde nästan hon var dubbat, för de såg så fejk ut när hon pratade. Den var iallafall kul :)
Tänkte se ännu en film, Father of the Bride, men jag fick bara i skivan, sen tappade jag intresset och började slösa på mina gratis sms istället. Gick sen och la mig vid elvatiden och somnade BUMS. Inte sovit så tungt och skönt på länge. Det behövde jag.

Imorses såg jag på Alexander och den var lite äcklig på sina håll, men den var bra. Krigsfilmer som utspelar sig f. Kr går hem, oftast. Iallafall Alexander och Troja, Ben Hur, Spartacus. Jo, det var fyra. Rätt många. Fast annars är inte krigsfilmer det första jag väljer när jag ska se en film! Ge mig drama, romantik, svek!

Vid ett visste jag att det var Våra bästa år på g på trean, så slog på det och satt sen kvar och såg de program som kom och gick.
Vid fyra ringde pappa och sa att han var klar, så åkte ner till hans jobb och gick sen och fikade på nya. En golfboll och Söder grön. Fick ta med nästan hela Söder grön i en take-away-mugg för jag hade väskan på pappas jobb och han var tvungen att åka iväg.
Tog mig till Åkes, tänkte köpa frimärke. Men de hade de inte. Dåligt, brevlådan är ju precis utanför Åkes! Skärp er!
Träffade Paula, gick till dansen. Sen dansade jag.

Nu ska jag duscha. Sen ska jag läsa, tror jag. Får se vad jag känner för. Behöver äta lite också. Kanske läsa musklerna en sista gång? När ska jag ens göra provet? Bra att veta. Får kolla upp det imorgon.
Duscha var det ja.

Over and out.
Lovisa
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin