Men in trees

Har aldrig sett serien förr, men den är faktiskt rätt kul.
Jag och Jorunn har tvkväll. Mysigt. Vi har sett 2,5 män, sjukhuset och nu Men in trees. Vid nio är det Top Model 9, som vi ska ses! :) Mysigt har vi det iallafall! Har även gett varandra fotmassage. Ska föreslå te när jag är klar här. Tog en paus för att ''bara'' skriva blogg, men det blev även lite annat. Jag ska skynda mig till henne så hon inte tröttnar och hittar på nåt annat! :) Haha!

La för övrigt en ansiktsmask förut. Den andra och sista jag fick från mamma. Mm, det var skönt. Tog mig ett varmt skumbad strax före. Det behövde jag. Var så frusen.

Nu blir det te och tv!

Over and out.
Lovisa
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin