Mer sol!

Kom nyss in från en långpromenad med Jorunn. 45 minuter var vi ute! Och härligt väder är det också! :)
Hängde nyss en tvätt. Nu är tvättkorgen helt tom!
Ringde precis Carro, men hon var lite upptagen idag. Får bli en annan dag! :)

Jag ska egentligen inte klaga, men nu för tiden så verkar det som att man måste boka in alla sina vänner flera veckor i förväg, annars får man aldrig tid att ses.
Tack för att alla hör av sig så ofta.
(Jag är inte på världens bästa humör idag.)

Nu blir det spel på hamsterpaj och burkar, för idag har jag inget liv. Iallafall inget kul liv.

Over and out.
Lovisa
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin