Nåt att fördriva tiden med, haha.

Vad är ditt fullständiga namn? Anna Lovisa Lindström.
Hur gammal är du? 17 år.
När fyller du år? 14 mars.
Vart bor du nu?
Mariestad.
Har du bott där du bor nu hela ditt liv?
Nej. Föddes i Lidköping, bodde i Ardala tills jag var 1,5 år, sen flyttade vi till Falköping och därifrån flyttade vi när jag var 9,5 år. Sen dess har vi bott i Mariestad.
Tycker du om någon just nu?
Nej.
Vad gör du om sex månader?
Jag har precis börjat tvåan.
Vem ringer du när du är ledsen?
Jag brukar inte ringa nån speciell, det är olika. Om jag orkar ringa nån. Jag pratar kanske med mamma, men henne behöver jag ju inte ringa till.
Gillar du golf?
Minigolf är alltid roligt.
Vad gör du på fritiden?
Jag dansar, spelar volleyboll och gör läxor. Fikar gärna om jag får tid!
Vad vill du bli när du blir stor?
Jag har ingen aning, men kanske inredningsarkitekt.
Hur tror du ditt liv ser ut om tio år?
Jag har en utbildning, en bostad, förhoppningsvis bra ekonomi och ett jobb.
Vilken tid gick du upp idag?
08.30, då ringde alarmet på mobilen.
Har du sovit i din egen säng i natt?
Japp.
Har du sovit ensam i natt?
Japp.
Vad har du för strumpor på dig just nu?
Ett par slitna ljusblå som det närsomhelst går hål på.
Hur svarar du i telefon hemma?
Lovisa.
Hur svarar du i din mobil?
Lovisa eller Hallå.
Vad ska du göra ikväll?
Jag ska plugga och se på tv.
Vad ska du göra imorgon?
Förutom skolan, så ska jag gå en sväng på stan.
Var vill du bo när du blir stor?
Göteborg är ju fint, men jag vet inte. Jag vill inte bo längre upp i Sverige och jag vill inte flytta utomlands iallafall.
Är det okej att gråta?
Det är klart det är okej!
När grät du senast?
Idag tror jag, men jag var inte ledsen, jag var arg.
Vilken årstid tycker du om mest?
Hösten.
Vilken årstid tycker du minst om?
Vintern. Jag hatar snön och alla lyktstolpar man kan fastna på!
Laddar du ner musik och film från internet?
Nej, men jag har laddat ner några låtar då och då förr.
Vad skulle du göra om du vann en miljon?
Spara en del, ge bort en del till familjen och skänka en del till cancerforskning eller fattiga barn.
Har du glasögon eller linser?
Varken eller.
Tycker du att det är viktigt att ha märkeskläder?
Nej!
I vilka affärer handlar du helst dina kläder?
H&M och Vero Moda.
Är du piercad nånstans?
Japp. Två ''vanliga'' hål i öronsnibbarna och en piercing i tragus.
Vill du gifta dig?
Ja.
Vill du ha barn?
Ja!
Hur ofta dagdrömmer du om din framtid?
Väldigt ofta. Iallafall en gång i veckan.
Hur ofta solar du solarium?
Det är inte ofta, men det händer. Kanske en gång varannan månad.
Är du bra på att laga mat?
Nja, jag kan väl grunderna, men jag är ingen mästerkock. Baka börjar jag däremot bli bättre på!
Gillar du att dansa?
Oja!
Är du vig?
Jag är alldeles lagom vig. Jag närmar mig sakta men säkert spagat.
Vilken är din favoritglass?
88:an.
Tror du på ett liv efter döden?
Jag vet inte.
Bor dina föräldrar tillsammans?
Nej. De skilde sig när jag var 7 år.
Är du en morgon- eller kvällsmänniska?
Lite av varje. Jag är uppe med tuppen, men jag kan vara vaken med ugglan också.
Vad har du för ögonfärg?
Ljusblå. (Många säger isblå.)
Vilka hårfärger har du haft?
Jag fick mina första hår på huvudet vid 1,5 års ålder och då var det blont, sen blev jag mörkare och till sist brun. Har även varit mörkröd och nästan svart.
Vad har du för hårfärg nu?
Jag har min naturliga bruna färg och jag har inga planer i världen på att färga om mitt hår!
Är du beroende av något?
Godis är väl alla lite beroende av? Annars är jag beroende av att ha ordning överallt.
Röker du?
Nej.
Snusar du?
Nej.
Vilken är din favoritlåt just nu?
Vincent - Miss Blue.
Gillar du att läsa böcker?
Ja, ibland, men det blir inte så mycket läst under vardagarna. Jag läser allra helst när jag badar eller på lov.
Vad brukar du göra på helgerna?
Jag jobbar ju varannan lördag, men om jag inte jobbar så kanske jag träffar nån kompis över en fika, tar en tur på stan, tar en promenad med mamma eller själv, tar en joggingrunda, sitter här, latar mig. Det finns ett brett utbud på vad jag gör under en helg.
Brukar du bädda sängen?
Alltid.
Vem pratade du senast med?
Mamma.
Vad sa ni?
Mamma frågade ifall jag ville ha te, och det ville jag. Sen började vi prata om snön som blåser runt här utanför som stora bomullstussar! Usch!
Vem kramade du senast?
Jag minns inte ifall jag gav mamma en kram igår, annars var det Emil.
Saknar du någon nu?
Mm. Det finns alltid någon att sakna.
Vem ringde du senast?
Pappa.
Vem ringde dig senast?
Pappa.
Brukar du sminka dig?
Normalt så brukar jag ha lite lätt med smink när det är skola, men på helger är jag sminklös, om jag inte ska gå ut och göra nåt speciellt då.
Känner du dig värdelös?
Absolut inte!
Vad ska du göra nu, när du har svarat klart?
Jag ska gå ut till mamma i köket och så ska vi dricka te. Sen blir det att se tv och göra lite natur.

Over and out.
Lovisa
Postat av: mathilda

svar : Det var påväg upp mot njurarna så jag har väldigt ont :/ jag kissade ju blod och hade feber och så ! :/
men jag mår lite bättre idag :)Tack :)

2008-03-25 @ 09:17:13
URL: http://gronkvist.blogg.se
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin