Nu gäller det!

Har jobbat mellan 9.40-15.45 idag. Slitigt var det, men det är skönt att ha det gjort. När jag kom hem tog jag ett bad, läste lite och fick en massa sms då jag satte på telefonen.
Snart ska jag äta tacos. Hinner inte äta med familjen och hinner inte träffa Jorunn ikväll heller, för jag ska iväg med Lovisa (några fler?) och se melodifestivalen hos Ylva! :) Ska bli mysigt!
Mamma får leverera bananbakelserna till pappa, han blir nog glader :)

Jag har inte tagit tag i varken myten, musklerna eller stenarna. Det skjuter jag upp till imorgon, eller måndag. Jag tänker ha helg! :)

Over and out.
Lovisa
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin