Nu vet jag säkert att jag har massor av nerver.

Var precis ute och övningskörde lite med pappa. Jag kör i 50 km/h och jag kan växla till ettan, tvåan, trean och fyran utan att titta. Har även kört lite i backar idag, usch! Nerver, det vet jag säkert nu att det har jag massor av. Men det var samtidigt lite kul att få prova på nåt annat än raka vägar. Hoppas det blir en nästa gång väldigt snart!

Har postat kortet och breven nu. Gamla prix hade inga frimärken, men pappa och jag tog en sväng förbi Tempo och där fanns det frimärken. Hoppas kortet kommer fram på rätt dag! :) (Farmor fyller 84 på onsdag.)

Jag har betalat av det sista av min ''skuld'' till mamma, så nu är vi kvitt. Det känns skönt. Jag var med och betalade lite på vår Madeiraresa och sen var jag skyldig lite för min cykelreparation, men nu är allting betalt och som sagt, det känns skönt!
Nu har jag en skuld till pappa istället att betala av. Oj, detta låter inte bra. Tro nu inte att jag lever på mina föräldrar och inte kan hantera pengar, för det kan jag, det ska ni veta. Men vissa saker klarar man inte själv, och jag bor ju fortfarande hemma och jag är under 18 så mina föräldrar ska ju hjälpa mig, ifall de kan. Men jag brukar klara allting på egen hand (förutom maten då, haha).

Nu blir det väl tv eller nåt. Jo, det blir det. Och i reklampauserna blir det att läsa lite natur.

Over and out.
Lovisa
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin