Nybadad och ren, men fryser som en gris.

Har varit frusen nästan hela dagen. Mest nu.
Kom nyss upp ur ett varmt bad. Passade på att läsa lite natur medan jag badade. Ni som läste testet jag la in igår, ni vet varför. Haha! :)
Ska snart ta tag i naturen igen. Tänkte bara ta en liten paus, får se hur liten den blir, och skriva lite här, prata med folk och kolla lite bilder. Kanske hinner jag läsa lite i Kennedys hjärna också. Pappa är pigg på att läsa boken så ska skynda mig klar med den så han också får njuta av boken! Den är urbra!
Sitter och myser i mormorströjan. En naturvit tröja hon stickade när jag var 11 år, tror jag. Den passar perfekt nu, men den sticks lite. Funderar på att ta på en långärmad tröja eller nåt under, så slipper jag klia så. Tog min klitablett i morses förresten, men den funkar inte och jag får inte ta fler än en på 24 timmar. Antar att jag bara får stå ut och försöka att inte klia.
Mitt histamin (det som gör att det kliar) i kroppen är rätt högt väldigt ofta, för ofta, så jag äter tabletter som gör att histaminet lugnar ner sig. Lorathadin Ratiopharm tror jag tabletterna heter, dom gör susen iallafall. Förutom nu.
Jag byter tröja nu, så jag inte kliar mig.
Nu, med en grå kofta på istället, ska jag avsluta här och kolla en snabbis på bilddagboken innan jag tar tag i naturen igen.
Förresten, dansen är inställd ikväll. Usch! Jag som hade sett fram emot den så. Men det är bara att acceptera och ett krya på dig till Linda! Hoppas vi kan dansa imorgon iallafall! :)
Och när jag ändå är inne på dans, så kan jag passa på att berätta att i April så kommer vi ha dans istället för idrott på torsdagar för vi har för mycket idrott och för lite dans på schemat. Så, i april kommer det vara dans tisdag, onsdag, torsdag! Wieho! Plus dansen utanför skolan! Det kan inte bli mycket bättre! :)
Åh, engelskaläxan var det också ja. Nu måste jag ju göra den, för jag kommer inte kunna säga att jag inte hade tid imorgon, eftersom jag har en tom kväll ikväll. Blä ...
NU sätter jag punkt.

Over and out.
Lovisa
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin