Och så gör vi hyllning mot solen!

Kom nyss hem från en promenad i solen med mamma och Jorunn. Ska stänga av pang prego och sätta på min nyköpta melodifestivalskiva! :) Ett måste-ha ju!
Behöver stoppa lite fika i magen snart, har gått bort lunchen. Fisk och potatis och spenat. Kan inte bli bättre.
I morses var det kyrkan, kyrkfika (såklart!) och Jorunn letade pantburkar på vägen dit, på vägen hem och under vår promenad som vi kom in ifrån rätt nyss då. Hon har tjänat 26,50:- idag. Det är bra jobbat. Ändå hittade vi fler burkar än så, men alla har inte pant på sig. Skärpning Sverige! Finns det pant på alla burkar tror jag fler kommer till återvinning.
Ikväll runt sex kommer Carro hit och vi ska baka kubbar. Mums! :) Hoppas det blir gott! Sen vid nio är det Hide and Seek på trean. Den måste jag se! Jag har sett den förr och den är läskig, men jag vet på ett ungefär vad som väntar. Oroliga nätter i nån vecka får man ta, det är värt när filmen är bra!

Tog lite kort på änderna påväg hem förut.
Tyvärr fick jag inga jättebra bilder på den vita anden, men åh, så fin den är!

image46

Nu ska jag ta mig lite fika. Och så ska jag ju sätta på melodifestivalskivan! :)

Over and out.
Lovisa
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin