Onödigt med snö.

Iallafall nu. Februari är helt ok, då är det fortfarande vinter. Men Mars? Åh, det var inte kul att ta sig till stan i snö/regn.
Intervjuen gick bra. (Stavade jag rätt?) Det var lite kul. Nu är jag jättepirrig, att jag ska bli konstig på bilden, att jag ska ha sagt nåt knasig (fast det vet jag ju egentligen själv att det har jag inte, men känslan finns ändå där) och att de ska ta en bild jag förbjöd. Haha. Men jag litar på Koda och Pontus, att de gör ett bra jobb.

Jag har verkligen ingen fantasi just nu. Vad ska man göra? Jag har absolut ingen lust att plugga, ingen lust att läsa nån bok, ingen lust att se på tv. Det gick inget bra, inte när jag tittade nyss iallafall. Fast, börjar inte Våra bästa år 12.50? Ska kolla det, för isåfall ska jag se lite :)
Jo, det går nu! Började för två minuter sen, nu springer jag!

Over and out.
Lovisa
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin