Osynliga myror?

Åh, så himla typiskt. Var tvungen att åka hem mitt under en ''föreläsning'' eller vad man ska kalla det för mitt histamin gick i topp och sen kändes det som om det sprang omkring pyttesmå myror och bet mig över hela kroppen! Läskigt! Det började klia som attans, så åkte hem. Fick inte smaka på den goda maten vi höll på att laga och jag fick heller inte säga hejdå till alla på riktigt, men några träffar jag ju på söndag, vi ska ju sjunga! :)

Har precis tagit ett bad och en tavegyl, så hoppas att det kan lugna ner sig tills jag ska sova, annars kan det bli jobbigt. Vill ju inte klia sönder mig.
Ska läsa lite i nya boken också, så jag kan komma ikapp mig själv och snart få läsa nåt nytt. Long story, läs mitt förra inlägg.

Over and out.
Lovisa
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin