Påskfest!

image54


Kom precis hem från påskfest hos Ernviks. Det var såå kul! :) Måste lätt göras om nästa år! Synd att det bara är påsk en gång om året.
Vi lekte massa lekar, sjöng, hade knytis och åt massa god mat och efterrätt såklart. När mamma, jag och Jorunn skulle gå hem fick vi med oss Lydia och Rebecka också. Nu ska de tre sova över. Jorunn och dom alltså.
Linnea är också här, men jag tror inte hon ska sova över.
Jag själv sitter och lyssnar på p3. De pratar väldigt mycket, och väldigt seriöst. Kan vara dokumentär. Äter upp det sista påskgodiset medan jag väntar på bra musik. NU kom en låt! Ja! Nu är min kväll räddad.
Ska ut på msn och se ifall nån har lust att prata med mig, helst på nåt annat språk.

Det har varit en urbra dag! Tack alla som har medverkat till att min dag har varit bra! Ni har gjort mig en stor tjänst.
Sängen får vänta.

Over and out.
Lovisa
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin