Promenad på promenad.

Var nyss och handlade med mamma. Påskmust, godis, mjölk och tapenade. Och massa mer.
Innan dess var jag och Lisa Kindbom ute och gick med Disa en sväng, men hon var nog inte van att gå den vägen vi tog och då och då stannade hon och protesterade, om en hund nu kan göra det. Iallafall. Vi kom överrens och kom hem. Jag och Lisa gick en sväng till. Gick bland annat längs Tidan och tog kort på änderna.

Just nu sitter jag och äter godis. Disa grymtade lite nyss. Det är väldigt nytt för henne, hon ska nämligen sova över här i natt. Vi ska få henne till sommaren så det är lika bra att börja vänja henne vid vår miljö en bit innan, så hon hinner bli van innan hon ska hit och bo på heltid.
Hon är så himla fin, så därför måste jag lägga in en bild på henne.

image52

Nu ska jag gå och göra jag-har-ingen-aning.
Jorunn och Lydia kom precis innanför dörren. Nu ska jag ur datorn.

Over and out.
Lovisa
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin