Rekord!

Den Lovisa de flesta känner till är en Lovisa som alltid har städat på rummet, som är väldigt pedant och inte klarar av stökigt osv. Okej, håll i hakorna, för dom kommer ni tappa, jag lovar!
Igår kom pappa förbi med massa galgar till oss, dom la jag bara på sängen. När jag skulle sova la jag dom på golvet i en hög tillsammans med kuddar och överkast och tygbitar. Allting ligger fortfarande kvar i samma hög och klockan närmar sig ett! Idag vaknade jag vid halv nio av mobilen (jag hade ställt den med flit), och i samband med att jag går upp så brukar jag bädda sängen, men idag så gjorde jag inte det. Varför vet jag inte. Det är ju jätteskönt att få ha lite stökigt har jag märkt! Har även samlat en liten klädhög, fast inte på golvet då, utan på kistan. Jag kan alltså vara stökig! Wieho!
Jag funderar lite, lite på att göra nåt åt ''röran'', men jag tror faktiskt jag skiter i det. Jag låter allting ligga. Ibland måste ju även jag få ha lite stökigt, speciellt nu när jag precis har lärt mig! :) Haha!

Nu i morses så sydde jag en, ja, jag vet inte riktigt vad det är för nåt. Jag tänkte på en portmonä när jag sydde, men det blev inte riktigt som jag tänkt mig. Men den blir nog hållbarare än tygkassen jag sydde lite i all hast igår iallafall.
Bildbevis.

image58

Ska snart ta en dusch. Sen behöver jag köpa frimärken till mina brev och kort som ska postas, och sen tror jag det blir lite övningskörning med pappa.

Jag börjar med duschen.

Over and out.
Lovisa
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin