Ska inviga en av fyra idag.

Jorunn blev precis klar i duschen. Nu ska jag in. Inviga en av mina fyra nya rakhyvlar. Håll tummarna för mig. När jag var kanske 13-14 år så lyckades jag alltid skära mig på rakhyvlarna, på till exempel knäna, när de var nya. Så, jag hoppas jag klarar mig ifrån det nu. Om ni undrar varför just när jag var 13-14 år så beror på det på att det var då jag använde Venus rakhyvlar. Nu har jag inte haft dom på flera år, och nu, nu är dom tillbaka i min ägo.
Håll tummarna! Haha! :)

Sen blir det frukost.
Och bara så ni vet, jag har spelat årets melodifestivalskiva om och om igen, sen jag köpte den för två dagar sen. Det blir ungefär tre dagar, när idag är slut. Jag tröttnar inte! :)
Men nu blir det duschen.

Over and out.
Lovisa
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin