Sovmorgon!

Sitter här med turban på huvudet, idag igen. Jag vet, jag duschade igårkväll. Men jag kände mig inte fräsh när jag vaknade, så det blev att tvätta håret igen. Nu är det iallafall jätterent :)
Ska snart ta lite frukost och sen sitta och dega framför Montel show tills jag börjar. Matte det första :( Idag ska jag verkligen kolla på alla formler så jag kan dom rätt bra, även fast vi får ett papper imorgon med dom på så vill jag ha ett hum om hur de funkar. Kan ju vara bra. Åh, matte är verkligen min sämsta sida! Näst efter kemi. (När det gäller labb.) Gud vad jag hatar kemi, men eftersom vi inte har kemi just nu så är matte det värsta ämnet. Till och med naturkunskap är roligare! (Och det är inte alls så kul.)

Frukost var det ja. Hoppas ni får en bra dag. Det lär jag nog få, bara vi inte ska spela upp vår låt för alla på musiken för jag hatar trummorna.

Over and out.
Lovisa
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin