Årets tävling



(Långt ifrån allt som ingår syns på bilden, men här ser ni det mesta som ingår)
Maria har dragit i gång en helt galen goodiebag-tävling där värdet ligger på ca 15000:-! Här kan ni se vad goodiebagen innehåller. De som har sponsrat med priser till denna otroliga tävling är:

Korsetten, Bodystar, Textilboden, Softskin, Guam Cosmetics, Fannyhair, Lena Danielsson, Johanna Sohl, Ulla Landenmark och Mats Johansson via Landulla webshop, Solbrillor, Snyggunder, Hud och Kosmetik, Vuxensidan, Rosenserien, Fonnix, Rosagården, Presentkuriren, Aromia, Nagelshop, Kleio, Aromacreative, Lash, Pikmee ,Tid & Lust och Evince Cosmetics.

Ni bara måste vara med. Tävlingen pågår till och med den 31 maj. Här tävlar ni!

Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin