Australia - finished

Dagen har varit bra hittills. Wordprovet gick lagom bra, så jag tror att att jag får ett VG i alla fall. Jag kan ju göra bättre ifrån mig på Excell och Power Point.
På dansen bytte alla om och jag hoppades på lite fys, men icke sa Nicke. Vi skulle gå och se Burn the floor, inte mig emot. Lite surt bara när man är uppvärmd och taggad för fys och dans, och så ska man se film. Filmen var jättebra, bortsett från det dåliga ljudet. Hann inte se hela idag, så imorgon bitti ska vi se klart den!
Nu har vi engelska och jag har ingen aning vad jag ska göra. Ska kolla med Lars. Australien är ju klart, manuset är klart och min Power Point också.

Jag är svinhungrig - och det är världens äckligaste mat idag, så jag lär gå hem och äta..

Postat av: Pääsy

Hehe du vet det man inte dör av blir man starkare av och tvärtom. Och om jag dör så är det för kärleken.

2008-05-20 @ 11:39:50
URL: http://paasy.blogg.se/
Postat av: Tessa.

Svar; Jag går i skolan, 2 året på byggprogrammet. Så jag har en blandning mellan jobb och plugg under min skoltid ;) 2 dagar i veckan jobbar jag på min praktikplats och 3 dagar i veckan har jag teoritiska lektioner i skolan!



Vad går du för program/jobb då? :)

2008-05-20 @ 12:53:10
URL: http://larssontherese.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin