Big spender

Åkte ner på stan med mamma och Jorunn strax innan elva. Fick två par hotpants av mamma och hon fick sin födelsedagspresent en dag för tidigt! :) Grattis i förskott mamma! Tog även ut pengar till pappas present, så det är i stort sett tomt på mitt kort nu!
Matilda mötte upp mig på Lindex och vi köpte lite smått och gott, sen vidare till Åkes och köpte naturgodis! Efter det var jag bara tvungen att prova en tröja jag såg på väg ut från Lindex, men den blev det inte. Hittade istället en orange (!) BH, så den blev det!
Vi gick hem till mig och la oss i min säng och bara pratade och mumsade naturgodis, sen gjorde mamma lax till lunch! Efter lunch var det egentligen tänkt att vi skulle ha lite spa, men man vet aldrig med en tjej som nästan bor på en ö! :) Ja, tack för den stund vi fick! Lite är bättre än inget alls! :)

Dagens inköp:
Hudlotion som gör huden fastare!
Ett puder
En ansiktsmask
En orange BH
En tygpåse som jag blev helt såld på!



Nu ska jag ha lite spa och mys för mig själv! Det blir ångbad, ansiktsmask och så funderar jag på att måla tånaglarna i nån stark färg, men jag vet inte. Annars blir det bara vanligt lack!


Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin