Currykeso

Sitter här nu igen. Har precis lagat mat, och hunnit äta upp den. Jag stekte två ägg och till det blev det en smörgås, lite keso med curry på (det är det bästa som finns!) och kålsallad. Enkelt, snabbt och mättande! Och nyttigt! Nu är jag redo för träning! :)

Det pratades precis om en vulkan nånstans i Asien (tror jag) som har fått ett utrbrott, den började spruta lava idag och det var över hundra år sen sist. De hade evakuerat de som bodde i närheten av vulkanen och en av städerna som låg i närheten var täckt av 13 cm aska. De sa även att utbrottet kan hålla på i flera månader. Hur kan det finnas så mycket kraft att en vulkan kan spruta lava och vara aktiv så pass länge? Det går bara inte att föreställa sig! Tänk vilken kraft.. Tur att Kinnekulle och Billingen inte kan spruta lava!


En bild från fikat förut! Mitt te var som sagt supergott! (Hallon/Lime)

Nu ska jag värma upp lite innan träningen!


Postat av: marie

så hittade jag in på en trevlig blogg till:-)

2008-05-06 @ 17:43:00
URL: http://unibrittan.blogg.se/
Postat av: nadja

mums vad gott det lät med hallon te

2008-05-06 @ 19:05:41
URL: http://rosalady.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin