Det kan inte bli en dålig dag

Godmorgon!
Idag har jag vaknat på rätt sida och jag ser fram emot hela dagen och allt som kommer att hända! Jag har några tomma luckor då jag inte vet exakt vad jag ska göra och där kommer jag nog trycka in så mycket plugg jag bara kan, för på måndag är det svenskaprov på Iliaden och Odysséen och på tisdag är det Wordprov. Och så ska engelskaboken vara klar nästa vecka. Men det ska jag nog klara av! :)

Nu ska jag svepa kaffet, packa väskan och göra någonting åt mitt hår. Kommer antagligen uppdatera runt 11.00 när jag har kommit åt en dator i någon av datasalarna! Hoppas jag får med mig Jessica, hon ville ha lite hjälp med bloggen och jag ställer mer än gärna upp! :)

Vad händer i era liv idag?


Postat av: amanda rosende

skola snart, sen stan & sen lär jag hem & sova, har inte sovit nått alls inatt :) självdå ? :)

2008-05-16 @ 08:50:07
URL: http://amandarosende.blogg.se/
Postat av: Ida

Ja vad som händer i mitt liv idag har du redan läst, men det låter ju jättekonstigt att ni inte kan läsa språk. Kan ni inte välja till det på något sätt?

2008-05-16 @ 08:53:59
URL: http://idaasp.blogg.se/
Postat av: Lina

gårdagen var tuff, jobbade och pluggade!

Men idag är det en ny dag, är dock lite trött för jag somnade vid fyra i morse och gick upp vid halv åtta igen och så har det varit tre dagar nu. Så tror inte jag pallar så mycket mer. Skola fram till 10,50 sen cykla som en dåre ner till jobbet och jobba fram till tre. Sen tror jag att jag stupar i säng :P



Hoppas du får en bra fredag :)

2008-05-16 @ 09:21:48
URL: http://raneby.blogg.se/
Postat av: Sanna

Idag är det arbete sen blir det fika och mat med mormor och x-tramorfar som kommer för att fira lilltjejen. Senare ikväll kommer mannen hem Äntligen från Paris han har varit där i 3 dagar och jag saknar honom massor( du förstår vi har trots allt varit ihop sen -95 och gifta i 4år) och ändå saknar man varrandra vansinigt mkt när den andra är borta.

Hoppas att du får en fantastisk helg och massa sol för här verkar den försvunnit helt och gömt sig vi har nu 8 grader ute såå kaalllt usch.

Kramisar

2008-05-16 @ 09:37:38
URL: http://sannasegna.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin