Död fisk sörplar kaffe


Här sitter jag och är alldeles mör. Jag är så trött, dåsig och ögonen värker, precis som igår. Jag sov inte superbra i natt, jag hade årets första mardröm och jag hade svårt att somna om efter att jag vaknade ur drömmen.
I morses så tog jag en Postafen för att slippa bli åksjuk på bussen, men det blev jag såklart ändå, men måttligt. Postafen gör även så att man blir ännu mer dåsig och trött, så den påverkade väl mig lite antar jag.
Väl framme i Skara såg vi halva föreställningen, sen fick vi 20 minuters paus och då bjöds det på smörgås och bullar! :) Sen var det andra halvan av föreställningen, den var något segare, men fortfarande bra! Eller så kändes den bara segare eftersom jag var seg.. Detta har verkligen inte varit min dag!
När allting var slut och vi hade applåderat så bar det av hem igen. Jag somnade någon gång efter Götene och sov hela vägen hem till skolan. Hur skönt som helst! Men nu är jag inte så pigg, men jag försöker vakna nu med en kopp kaffe! :)

Nu i eftermiddag ska jag bara ta det lugnt, göra lite på naturen, tänka igenom hur jag ska lägga upp min Power Point och läsa så mycket jag bara orkar i engelskaboken! Förresten; det var bara jag och Jessica på genomgången idag, men resten kanske redan kan Power Point.

Har ni mycket i skolan nu?


Postat av: Anton

Men precis (;

Åh, jag älskar skor. Jag förstår inte hur du inte kan hålla ordning på dem, haha (= Hade jag haft samma förmån för dig: nämligen chansen till vackra högklackade, så hade man nog inte kommit in i mitt rum, haha.



Nej, det kan jag faktiskt inte påstå :O Någon enstaka gång kanske. (:

2008-05-12 @ 14:59:51
URL: http://mydearconfession.blogg.se/
Postat av: Anton

Åh, okej (:

Jag skulle missbrukat 178par isåfall, haha.



2008-05-12 @ 15:04:23
URL: http://mydearconfession.blogg.se/
Postat av: Anton

Ah, jag ska jobba i en underbar skobutik som jag jobbat i de två tidigare somrarna med, hihi (:

Sedan ska jag renovera en del, festa, shoppa, umgås med min bästa vän Jessica typ konstant (vi brukar bo ihop på somrarna), sola, och bjuda hem en massa gamla kompisar, tihi. Själv?:D



Vi har rätt mycket såhär i slutspurten. Tyvärr har jag slutat ta så allvarligt på det, och börjat ta hand om mig själv istället. Men klart det är stressigt liksom. Själv?

2008-05-12 @ 15:09:01
URL: http://mydearconfession.blogg.se/
Postat av: Anton

och, jo, klart jag ska skriva också ^^

2008-05-12 @ 15:09:23
URL: http://mydearconfession.blogg.se/
Postat av: Anton

Yes!:D Jag älskar att jobbet är så socialt, tihi.

Ja, det är det verkligen. (: Åh, usch då. Men det låter ju bra iaf:)



Åh, vad mysigt, hiih :D



Jag skulle också vilja ha en hund! Det låter ju supermysigt det där, hihi. Och gud vilken snäll familj också, mwhiihi.



Hihi, jag förstår dig. Men jag har stängt in mig i en bubbla av konstant prestationsångest de senaste tre-fyra månaderna, och insåg att fortsätter jag likadant så skulle jag blivit utbränd inom en väldit snar framtid, och en del andra dåliga saker med. Så jag bromsade in och började ta hand om mig själv mer.(:

2008-05-12 @ 15:20:07
URL: http://mydearconfession.blogg.se/
Postat av: hanna

vad var det för föreställning ni såg på? Här har det varit bakdag :)

2008-05-12 @ 15:23:38
URL: http://tjolanta.blogg.se/
Postat av: cicci

Åh jogging låter härligt =) jag vill träna nu i veckan, men tar penicilinet fortfarande mot min öroninflamation! Så det sägs att man inte ska träna då..



Ja jo jag vet, ska till skolsköterskan imorrn på hälsosamtal och tänkte prata med henne lite om min sömn :P

Jag går iof inte upp sex :P Det skulle jag aldrig orka, tidigast sju! haha.. Fast igår la jag mig elva, riktigt skönt!

2008-05-12 @ 16:16:01
URL: http://utte.blogg.se/
Postat av: sofie

aa det ska vi :) men det kanske bara blir jag och en kompis , för vi typ bråkar med en som skulle vart med , så jag vet inte hur det blir :S

okej kul att den var bra :) vad har du gjort efter skolan då ? (:

2008-05-12 @ 17:07:40
URL: http://ssofiies.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin