En jag-behöver-lista

Eller behöver och behöver, men saker jag tycker saknas just nu.. Kanske mer en jag-vill-ha-lista, men om jag känner att jag behöver det jag vill ha då? - Jag kör på en jag-behöver-lista!

  • Vaxstripes - jag har testat både sånt där lödder och hårborttagningscremé så jag vill göra ett upp till bevis och se vad som faktiskt fungerar bäst! Tänk om det fungerar jättebra med vaxstripes och så fortsätter jag på löddret bara för att jag inte vågar mig på något nytt? Det ska jag ändra på!
  • En bikini - okej, jag har redan två men de är båda från i fjol och jag känner för någonting nytt! Den ena bikinin är röd/svart och den känns inte så somrig och den andra är enfärgad och det känns så tråkigt - jag vill ha en bikini med ett orientalisk mönster!
  • Finnmedel - jag har en tub som jag tror är från Apoteket och det medlet fungerar utmärkt. Jag har inga stora finnar, men plitor får ju nästan var enda själ, men det är ju skönt om man kan slippa dom, eller hur?
  • Sandaler - ballerinaskor i all ära, men ett par fräsha sandaler är inte fel! Jag vet inte om ni håller med mig, men det är så himla skönt att få släppa fram tårna efter flera månader instängda i stövlar och andra skor!
  • Väska - jag har mest små väskor som fungerar om man ska gå en sväng på stan, men om jag ska resa lite längre än ner till stan, då måste jag ju också ha en väska? Mitt enda problem, som faktiskt jag är glad att jag har, är att jag tycker att alla väskor är för dyra, så jag brukar vänta och vänta tills det blir lite rea, då brukar det finnas några få godingar kvar av dom jag spanat in - men till bättre priser!
Det finns mer på min lista, tro mig. Men just nu så kommer jag inte på så mycket mer. Jag är trött och ska snart gå och lägga mig med boken. Ska bara vänta en stund till ifall pappa ringer.

Får ni era pengar att räcka till eller extraknäcker ni för att få det att gå ihop?


Postat av: daria

haha jasså :) jo men precis, samhäll =)

haft en kanondag, hur har din varit? :) kram

2008-05-14 @ 22:16:36
URL: http://daria.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jaa det är jätte kul, dom är så roliga och snälla.

Jaha okej, ne tyvärr vet jag inte vem det är men jag har hört talas om Törboda. Okej jaha hur är det att bo där, jag har alltid hört att det är så litet? men de e ju av alla malliga sthlmare såklart. Jag bor i stockholm.



Nej va kul med estet och teater är hur kul som helst:), är det något du vill hålla på med i framtiden då eller?

Okeej det var ju snällt de, för de ser as ballt ut! Jag går vanlig Sam/sam

2008-05-14 @ 22:19:31
Postat av: Fanny

vaxstripes funkar prima för mej iaf :)

2008-05-14 @ 22:31:28
URL: http://fannyhs.blogg.se/
Postat av: Sanna

Listor är kul, kort och koncist vilket är bra...

re; hmmm längta inte över att bli vuxen låt allt komma som det gör(det går fortare än vad man tror)Genom att jag arbetade utomlands så var jag tvungen att åka själv men man hittar ju alltid underbara personer där man hamnar...

Men jag tror ändå du är lite som mig man kommer aldrig tillåta sig själv bli någon tråkig liten gumma som inte har gjort ngt i livet du har ju börjat redan och gör en massa du gillar vilket är en förutsättning till att leva det liv man vill ha.

Kram

och en riktig God Natt till Dig

2008-05-14 @ 22:33:43
URL: http://sannasegna.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Nu finns ett alldeles färskt (o alldeles för långt är jag rädd) inlägg publicerat ;) enjoy it! hehe

jadu, jag ska nog mest ta det lugnt. plugga lite, träffa lite vänner o så :)

2008-05-14 @ 22:40:30
URL: http://ceciliakallin.blogg.se/
Postat av: nettan

Oh jag älskar naturgodis :D

2008-05-14 @ 23:00:30
URL: http://neriksson.blogg.se/
Postat av: ANGEL

tackar ja det har jag

2008-05-14 @ 23:22:04
URL: http://gullegumman.blogg.se/
Postat av: hanna

mm, men jag pluggar ju inte så vet inte om man kan kalla det lov. ajaj, hoppas piercingborttagningen gick bra då och den inte vart alltför smärtsam.

2008-05-14 @ 23:31:03
URL: http://tjolanta.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Svar: Tack så mycket :)

2008-05-15 @ 06:52:03
URL: http://palmquiist.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin