Godmorgon eller god morgon?

Hur skriver man det egentligen? Är det som ett ord eller särskrivet? Jag antar att det är särskrivet, men när man säger det så säger man ju godmorgon, inte god morgon! Ni som kan svaret på detta - tell me!

Sitter här med min frukost - kaffe, juice och knäckemackor med skagenost på. Jag funderar på om jag kommer behöva något mer i magen. Den här dagen kommer bli helt knasig. Om ungefär en timma är jag i skolan, ska ha Power Point-genomgång, sen ska alla esteter (antar jag) åka och kolla på Skara skolscens uppsättning Brott och Straff - det ser jag verkligen fram emot! Det dumma är bara att vi kommer inte tillbaka till stan förrän så sent att matsalen hinner stänga och vi får ingen mat i Skara. Så vi ska alltså stå oss på bara frukosten en hel dag? Jag har som tur lite cashewnötter kvar sen igår, men det är ju ingen mat! Jag ska nog klaga lite, så kan man ju inte ha det.. Och att vi fick veta allting igår - superdåligt!

Sitter och lyssnar på p3, som alla andra morgnar. Just nu är det Carolina Gynnings morgonvanor - haha! ''Jag tror inte mina grannar blir så glada när jag sätter igång mixern klockan åtta på morgonen och bara nnnnnnnn''!
Nu ska jag dricka mitt kaffe och bestämma vad jag faktiskt ska ha på mig. Just nu har jag mitt Nicke Nyfiken-linne, men jag känner mig inte bekväm i det, så jag ska iväg till garderoben och rota!

Brukar ni ha beslutsångest över vad ni ska ha på er och hur ofta har ni det?


Postat av: sofie

sv : jag menade teatern som ni ska kola på idag :)



hah sov inte bra den här natten heller :S somna typ vid 4 :( och vakna sen vid 07:15 . ush . själv ? :)

idag ska jag bara vara i skolan sen ska jag åka hem och baka ;P , vi ska ha opperation dagsverket på onsdag så då ska jag och några kompisar baka och sälja :) dd ?



ha en bra dag :D

2008-05-12 @ 08:37:36
URL: http://ssofiies.blogg.se/
Postat av: Rebecca (:

Vakna med the voice ska det vara på morgonen ;)

Härligt att det gick bra :D

Ja jag var med på en föreställning, det var skit kul, det var tillsammans med alla andra grupper på "dans studion" där jga dansade (:

Jag spelar innebandy nu "istället" för dansen (: Har spelat sen jag var 8 år ^^, Gör du något annat än dansen+ eller det kanske du inte har tid med? ;p

2008-05-12 @ 08:51:14
URL: http://rebeccalundgren.blogg.se/
Postat av: cicci

Aha okej =) jo jag var också helt slut igår, tror att jag lider av någon slags sömnbrist eftersom under veckorna brukar jag vara vaken till två och gå upp sju.. =/ Och under natten brukar jag göra läxorna.



Idag ska jag till skolan och sen ska jag träffa Carro =) Ska plugga också :P haha..

Själv då?

2008-05-12 @ 08:55:01
URL: http://utte.blogg.se/
Postat av: andeverythinginbetween - by carrie

ja, det hoppas jag med. vill inget hellre!

jaha, då är det ett tag kvar men du hinner nog samla på dig massa idéer och planer under åren ska du se. hade också den inställningen att jag skulle jobba och sedan resa men jag är rädd för att fastna i denna hålan jag bor i så då tar jag hellre chansen att börja på en skola långt härifrån där jag dessutom får hålla på med det jag älskar, inte massa jäkla plugg. jag skulle aldrig söka till en skola för att plugga nu. är så trött på det :p men annars låter det bra med resor, det är viktigt att se sig om i världen :)

2008-05-12 @ 09:02:15
URL: http://carringer.blogg.se/
Postat av: Amelie

God morgon!

Jo, det gick faktiskt bra igår. Var skakig och så när jag gjorde testerna så man var ju sämre än vad man är när man arbetar på riktigt, men jag klarade det ändå.



Jag har alltid besluts ångest över mina klädval. Kan byta kläder fem sex ggr under en dag.

2008-05-12 @ 11:03:11
URL: http://amelieandersson.blogg.se/
Postat av: Linda

jaa hon har gosat lite med mig idag,

men ibland får hon ryck och blir rädd. Nemi(som hon heter)åker hem ikväll tyvärr. Jag ska lägga upp en bild på henne sen på bloggen. Haha jag hörde också på p3 imorse, älskar p3! =)Gillar du pang prego?

Jag brukar ha beslutsångest för att jag tycker att allt i min garderob är tråkigt, har tröttnat på alla kläder så då känns det som att sätta på sig något "fel" plagg. Vad är det för danser du dansar? Går du dansinriktning?

2008-05-12 @ 11:40:03
URL: http://siw.blogg.se/
Postat av: Anton

Det vill jag inte påstå, det är en konst det också. Men okej (: Åh, din blogg är ju bra iaf så ^^



Hihi, det låter super det!=D



Jo, framförallt kalas (; mycket människor och så. Det älskar jag:)

2008-05-12 @ 13:38:26
URL: http://mydearconfession.blogg.se/
Postat av: Anton

Jag brukar ha beslutsångest över det ungefär en gång i veckan. Men desto oftare brukar jag känna att "gud nej, jag har ju inga som helst kläder!!", trots att jag vet att jag har det. Haha, suck.

2008-05-12 @ 13:39:47
URL: http://mydearconfession.blogg.se/
Postat av: Sanna

Tack för din kommentar, 39år är gammalt, men som sagt mitt liv är fortfarande ett äventyr fast nu med man och barn ;-)Vi fortsätter att klättra resa göra massa saker med barnen vi tycker om, och så tror jag att har man gjort så mkt som jag har i mitt liv är man nöjd och sitter inte på och funderar om hur livet kunde ha varit /blivit om jag gjort det eller det....

Har bott utomlans både frankrike, spanien där jag arbetade och 1år i thailand. rest massor för övrigt arbetat med olika saker träffat massor med olika härliga människor+ mycket mer.

Men mitt råd är dock: bo hemma så länge du kan, perfekt om du studerar utomlans eller bara vill resa runt när du fortfarande är ung.OJ nu blev det en hel bok här hoppas din måndag gick bra dock utan lunch mky dåligt upplagt håller jag med om

Kram

2008-05-12 @ 14:11:13
URL: http://sannasegna.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Jaha, men vad kul :) jag skulle vilja se dig dansa nån gång, men det får väl bli nästa år då ;P

Idag ska jag se på mops slutproduktion med några fkp-vänner, o sen ska jag träffa min kusin, o julia green är det tänkt :) annars har jag inget panerat. du då? :)

2008-05-12 @ 14:43:14
URL: http://ceciliakallin.blogg.se/
Postat av: Louize

Jag måste ta fram kläder dagen innan, annars kan jag stå och prova kläder och riva i garderoben i flera timmar ! ;D

2008-05-12 @ 21:16:53
URL: http://louizeleijon.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin