Godmorgon

Det var precis nyheter i P3, så jag har hunnit höra i princip samma nyheter två gånger. Jag borde nog göra mig i ordning nu, jag börjar åtta som vanligt idag och vi har nationellt i MaA. Önska mig lycka till! Bibbi sa på utvecklingssamtalet i måndags att jag ligger och pendlar mellan G och VG, så idag har vi första delen och tisdag nästa vecka har vi andra delen, och resultatet jag gör avgör mitt betyg. Det känns lite pirrigt, men det är skönt att veta om det iallafall! Jag vill ju helst av allt få ett VG, men får jag inte det så får jag ta den smällen, jag blir ju i alla fall godkänd.
Orientering idag också. Jag och Jennifer ska bilda ett bra team och läsa kartan, springa en runda och få en bra plats! Ja, det är mitt mål och hon är säkert med på noterna, att försöka och göra vårt bästa, vi kan ju inte göra bättre! :)

Nu ska jag göra mig i ordning och äta frukost.

Vad ska ni göra idag?

Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin