Grattis mamma!

Idag gick jag upp kvart i åtta för att koka kaffe och göra i ordning frukost till mamma. Jorunn var redan uppe och Tove väckte vi innan vi gick in till mamma. Hon fick, förutom frukost på sängen, paket av Tove och Jorunn. Min present fick hon ju igår! Ett litet bidrag till en kamera, som hon senare köpte igår! :) Grattis mamma, hoppas du får en bra dag! :)

Nu ska jag snart ta mig lite frukost, kaffet är ett måste idag, och sen ska jag ut en sväng med Disa! :)

Postat av: mathilda

åh :D sån hudkräm vill jag ha :D Måste prova :D:D:D Jaa dom är as bra ;)

2008-05-04 @ 09:12:38
URL: http://gronkvist.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin