Heja mig!

Gjorde 20 naturfrågor förut och kollade även lite på svenskaprovet vi har på måndag, om jag inte missförstod er bak i bussen? Vi hade bestämt torsdag som provdag, men idag spred det sig i bussen på väg hem från Skara att provet var flyttat. Känns det inte lika bra att få det överstökat nu på torsdag istället? Så känner jag i alla fall!

Jag har precis stretchat lite. Har kört lite situps och armhävningar, lite övningar för ben och bak och jag har även varit ute en sväng så det känns jättebra! Håller på att tappa upp en skönt bad nu. Ska göra lite hårinpackning och sen ska det bli pedikyr och manikyr!

Postat av: Rebecca (:

okej vad mysigt (: Härligt med så mycket dans :D Jo, men att vara ute och gå och lite styrka låte bra det :D Lagomt och så, vi ska stasta i innebandyn detta året så jag har 6 träningar i veckan ;p Vem kommer inte ha något liv i sommar!?!?!? :D

2008-05-12 @ 17:26:12
URL: http://rebeccalundgren.blogg.se/
Postat av: PääSy

Hehe okej. Så du är intresserad av teater. Verkar rätt intressant.....

2008-05-12 @ 18:24:32
URL: http://paasy.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin