Idag tackar jag mina fiender

Vaknade rätt nyss, och har precis fixat frukost. Blev två mackor av abc-brödet jag fick med hem igår, juice och te.
Idag när det är en regning och ruskig dag så vill man bara sitta inne och mysa, och då passar te bättre än kaffe! Men om man ska dricka te så ska man ha honung i - den enda bra sak getingar gör!

Jag fick inte tag i Matilda igår, så det blir att försöka lite senare. Hon var på fest, och då lär hon nog sova länge idag.
Men det är ingen höjdare, tror jag inte någon av oss tycker, att ge sig ut i regnet för att träffa den andre. Och det är svårast för mig att ta mig till henne, men vi får se. Jag uppdaterar mer om detta när jag har fått fatt i henne.

Har ni något bra tips på vad man kan hitta på en regning dag?


Postat av: sofie

kommer inte ihåg om jag svara så jag gör det nu endå x) (mitt fiskminne) . sv: hoppas också att polisen hittar hnm och vi kanske får pengarna tillbaka :)



tips på vad man kan göra en regnig dag :

baka

rensa garderoben

städa rummet

laga nått som gått sönder (tex en tröja , smycke)

ehmm kommer inte på mer , hehe :P

ha en bra dag (:

2008-05-18 @ 11:00:14
URL: http://ssofiies.blogg.se/
Postat av: LIFE BY Marielle

se på en film, baka & städa låter som en bra slödag :) fast jag ska inte slöa idag som tur är :D

2008-05-18 @ 11:28:01
URL: http://mariellem.blogg.se/
Postat av: nettan

Sv: jaa det var riktigt skönt att få det gjort!



Kaffe gör susen ! haha :D

2008-05-18 @ 11:28:10
URL: http://neriksson.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin