Inga platta ägg i alla fall

Vaknade för exakt 26 minuter sen (06.00) och har hunnit dricka ett glas juice. Ska snart starta plattången och sen ska jag börja koka ett ägg!
Jag har funderat lite på varför det inte heter raktång istället för plattång. Håret blir ju mer rakt än platt, enligt mig. Platt låter ju som att det ligger slickat längs huvudet, och det gör det ju inte! Fast vissa skulle väl undra om man kunde använda raktången till att raka armhålan. Plattång är nog smartast ändå.

Vad ska jag ha på mig idag?!

Postat av: DARIJA

Joo det visste jag faktiste ;) för jag är lite synsk av mig faktiskt ;)... eller så skrev du det i kommentaren innan också ;) heheh. JAhaa:P men det låter ju ändå härligt.. joo här ät drt typ samma.. fakt hrlgrn va det ju inte mycker varmare vär våran del ;P hehe. ha en uuunderbar dag :)

2008-05-06 @ 07:00:19
URL: http://dari.blogg.se/
Postat av: DARIJA

Hehe jo det gör jag.. ja går andra året på NV ;P (Fast jag är egentligen 91:a ;P *smaart, NOT hahahahaha hoppa över lekis ;) haha) och jag läste att du också går på gymnasiet men inte vilken linje ;P??

2008-05-06 @ 07:21:30
URL: http://dari.blogg.se/
Postat av: Amelie

Härliga tankar. Tycker raktång borde disskuteras faktiskt.

Kram

2008-05-06 @ 09:52:09
URL: http://amelieandersson.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin