Jag har svårt för att visa min ilska = bra?

Kom nyss hem! Det har varit hur kul som helst idag och det har gått jättebra! Visst gjorde man något småfel då och då, men det märker ju inte publiken! :) Jag trivs verkligen på scenen och ser redan fram emot nästa års danssagan, fast först har jag ju imorgon kvar, men då är det bara balett! Det är skönt, man slipper stressa. Vi hade ju två nummer i rad idag, men det gick bra och alla hann! :)

På andra föreställningen kom mamma, Ulrika, Lydia, Josua, Hanna, Karro, Kamilla, pappa och Krister. Det gick bätre på andra, för då hade den mesta nervositeten lagt sig, men det är en grymt härlig känsla att stå bakom byxorna och veta ''om två sekunder ska jag in och visa vad jag går för''!
Efter andra föreställningen var slut var det applådtack och sen sprang alla för att byta om och sminka av sig! Utanför mötte jag upp mamma och senare kom Jorunn och Tove ut. Pappa och Krister hejade på Jorunn på scen, sen gick dom! Så himla dålig stil! Jag blev redigt besviken - jag stannar ju alltid när han har konserter osv!
Vi åkte iallafall hem när alla hade bytt om och väl hemma fick vi en present av mamma för att vi hade varit så duktiga! :) Tack mamma!
Vi fick en handduk av ekologisk bomull, en praktisk kasse och en burk med hjärtan på!


Presenterna från mamma!

Jag försökte ringa både pappa och Krister när vi stod och väntade på Tove utanför teatern, men bådas mobiler var av. När vi hade varit hemma ett tag ringde pappa mig på mobilen och det blev världen disskution om varför han inte hade stannat kvar och det slutade med att jag skrek på honom och slängde på luren! Jag vet att jag inte har gjort något fel, men jag har jättesvårt att bli arg och när jag väl har fått ur mig all ilska då får jag skuldkänslor för att jag har skrikit på honom, men jag vet att jag inte har gjort något fel.. Mamma säger att Tove ska lära mig lite om hur man är arg, haha!

Mamma lagar pizza, så snart är det mat! Ser fram emot imorgon då Lina och mamma kommer och kollar på sista föreställningen. Nu ska jag inte tänka för mycket utan bara njuta av en lugn kväll. Jag har ont i huvudet för att jag har gråtit så mycket.. En alvedon skulle nog sitta fint.

Hur har eran dag varit? Har ni gjort något speciellt?


Postat av: Åsa

Absolut!

2008-05-10 @ 20:02:58
URL: http://mrscash.blogg.se/
Postat av: Åsa

Min dag har endast handlat om jobb, mat & städ. Tråkigt eller hur? :) Haha..

2008-05-10 @ 20:05:05
URL: http://mrscash.blogg.se/
Postat av: Åsa

Självklart, men känns inte kul heller att jobba mellan 12 - 16 när det är så fint väder.. Men vad gör man? Haha..

2008-05-10 @ 20:09:26
URL: http://mrscash.blogg.se/
Postat av: Fridajs

Mm, tack så mkt. XD <3

2008-05-10 @ 20:15:17
URL: http://fridajs.blogg.se/
Postat av: Åsa

Oj! Då kanske jag inte ska jämföra, eftersom jag satt ute på balkongen på jobbet i större delen av de få timmar jag var där idag :)

2008-05-10 @ 20:20:11
URL: http://mrscash.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin