Namn och mejl/bloggadress tack!

Snälla ni, jag vet att jag redan har nämnt det här förut, men det behövs visst nämnas igen! Ingen är perfekt, alla kan glömma, men om ni skriver frågor till mig i ett anonymt inlägg och inte ens lämnar eran mejl/bloggadress, hur hade ni tänkt er att jag ska kunna svara er då? :)

Idag är jag snäll, så jag svarar här!

Anonym skriver: God morgon! Ja faktiskt så älskar jag skolan just nu! Jag har bäta läraren i världen och har de bästa kompisarna man kan ha och slutar bra tider. Jag har mycket läxor de e de tråkiga:( 3 per dag! Fast de e ganska enkla o man får göra de på rasten i skolan om man inte hinner hemma. Hur e de med din skola då?

Svar: Jag skulle göra vad som helst för att få lite mer läxor, jag tycker vi har det så slappt nu, så lite avis blir jag på dig, fast tre om dagen känns kanske lite väl.. Men jag gillar att plugga nu för tiden!
Jag gillar min skola, jag har världens bästa klass, fast ibland orkar jag inte med vissa, men så känner nog de flesta! Vi har lärt känna varandra jättebra, så alla vet vad de andra tål och inte, och det är väldigt skönt!
Jag har några superbra lärare och några som är okej. Det enda jag är besviken på är att de inte säger ifrån om folk inte gör det dom ska eller sitter och stör, men frågar man lärarna varför de inte bryr sig så säger de att gymnasiet är frivilligt och att de behöver inte säga ifrån, men går man på gymnasiet så har man valt det och då ingår det, tycker jag, att lärarna säger ifrån och att eleverna tar sitt ansvar. Men jag kan bara se till att jag gör bra ifrån mig och tar ansvar för skolan!

Nu ska jag snart åka och jag är superpirrig! Mamma hade köpt väldigt bra saker - drickyoghurtar, ballerinakex, delicatobollar, nötter, bananer! Vi kommer inte gå hungriga, det är ett som är säkert!
Jag har säkert kollat igenom min packning femtioelva gånger! Jag får börja lita på mig själv och att jag inte har glömt något. Nu längtar jag tills premiären! :)

Postat av: Anton

Åh, vad roligt att spela teater! (:

Jag slutar i min teatergrupp snart, eftersom att jag ska flytta inför gymnasiet. Det känns lite sorgligt faktiskt att sluta spela, men life goes on (=

2008-05-10 @ 12:21:06
URL: http://mydearconfession.blogg.se/
Postat av: Anonym

Aha okej =) låter roligare än vårat iaf.. eller det här är första studenten jag är med på, men ungefär som jag berättade går det till!

Vart bor du någonstans? =P

2008-05-10 @ 12:29:49
URL: http://utte.blogg.se/
Postat av: Anton

Inte långt alls, åtta mil bara. Jag ska börja på Mode&Design i övik. Det är rätt roligt faktiskt, jag har kämpat hela året för att komma in på frisör, och när jag väl insett att jag nått mitt mål och blivit antagen på alla platser jag sökt, så kom jag inte längre ihåg anledningen till att jag ville gå på frisör. Så när jag äntligen saktade in så insåg jag att jag mycket hellre vill satsa på design. (:



Åh, vad roligt (: Lycka till!

2008-05-10 @ 12:30:42
URL: http://mydearconfession.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin