Nytankad kista

Befinner mig just nu i en datorsal med Elin. Vi var nyss och åt, pastasallad och mackor, och nu väntar vi på nästa lektion som börjar 12.30.
Har varit ute i solen på rasten som vi fick för att idrotten var inställd, så bilder kommer senare! Jag hade ju bestämt mig för att springa på idrottstimmen, men jag blev väl för lockad av att bara sitta och gotta mig i solen, men det kommer fler tillfällen att ut och springa innan vårjoggen! Så otrimmad är jag inte så jag inte kommer klara av den!

Idag på matten gick jag och Elin och hämtade Öystein, för vi fick ett brev till klassen om hur Power Point-presentationen skulle gå till, men ingen förstod väl riktigt vad Öystein menade i brevet, så vi hämtade honom för att få det svart på vitt!
Vi har prov 27 maj, genomgång för Power Point 20 maj och så har jag flyttat Wordprovet till 21 maj, om jag inte minns helt fel. Jag skulle egentligen ha gjort Wordprovet nästa tisdag, men då har vi NP i MaA, så det krockar ju. Men, nu är det löst!

Måste bara visa er ett linne jag hittade på sidandsally.com för några dagar sen! Ursnyggt, men lite för dyrt för min smak.. Jag kan inte lägga 400:- på bara ett linne! Tyvärr? Ja, snygg är det i alla fall!




Vad har ni för er idag?

Postat av: Louize

rikigt snyggt linne !

2008-05-09 @ 16:19:20
URL: http://louizeleijon.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin