Sagt och gjort

Jag och Emil la precis på. Det är nedlagt och det kommer aldrig tas upp igen. Jag har gett för många chanser, jag har velat tro på att han bättrat sig, men icke sa Nicke. Men han är bra egentligen, bara en svår kombination med träning, vänner som alltid går först och flickvän på det. Jag har också träningar, jag har skolarbeten och läxor och vänner, och ändå gör jag plats och tid, men vi är alla olika och jag kan inte ändra på honom. Det kan bara han själv göra och han var glad för att jag hade öppnat hans ögon, så det känns bra och jag är inte arg på honom. Mest besviken på att jag inte insåg att det inte skulle funka, eftersom alla andra chanser han fick gick åt pipan.
Hädan efter ska jag gå efter mottot ''funkar det inte första gången, kommer det inte funka andra gången heller.'' (Bara när det gäller killfronten.)

Nu ska jag försöka få tag i Matilda och få lätta mitt hjärta ytterligare! Hennes mobil är av och ingen svarar hemma, än så länge, men jag tänker fortsätta ringa tills nån svarar!

Här kommer lite bilder jag tog tidigare ikväll!


Jag målade naglarna (rosa!) och myste framför Dr Phil.


Den gjorde susen, det kan jag lova! Så den rekommenderar jag!

Nu ska jag försöka ringa Matilda igen då, hoppas jag har turen på min sida nu. Oavsett om hon svarar så blir det sängen snart, så godnatt och sov gott!


Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin