Skärpning

Jag har fortfarande inte kommit i säng, jag har fortfarande inte kollat på naturen, jag har fortfarande inte läst något i engelskaboken.. Men duschat har jag gjort och jag är helt klar och redo för sängen! Jag kände bara att jag kunde inte gå och lägga mig innan jag hade kollat igenom alla dessa bilder som folk laddar upp stup i kvarten på bilddagboken, så jag fastnade där. Men nu ska jag vara klar.
Ja, naturen orkar jag ju inte kolla på nu ikväll, men eftersom vi slutar tidigare imorgon så får jag en extratimme att göra lite på! Och engelskaboken tar jag imorgon också. Jag är helt slut efter allt dansande, fötterna värker och hela kroppen känns som en geléklump.. Det är en rejäl sömn jag behöver, så jag ska pallra mig till sängen nu. Tur att vi bara snackar en och en halv meter dit! :)

Godnatt och sov gott! Eller ni kanske ska sitta uppe och uggla?


Postat av: sofie

låter som en skön kväll :) vad är det för teater ? :)

godnatt snart ;)

2008-05-11 @ 22:06:36
URL: http://ssofiies.blogg.se/
Postat av: andeverythinginbetween - by carrie

jahaa, okej då förstår jag. då har du ju fullt upp!

haha :)



jag går sista året nu på estetiska musikprogrammet, slutar 5e juni och sen hoppas jag komma in på någon rockmusiklinje eller något liknande. folkhögskola då. men om det inte skulle bli så kanske jag jobbar ett halvår eller år och sedan reser lite, eller söker in igen. det är ju en sådan enorm konkurrens! annars går mkt tid till extrajobbet, skolan, vänner och bara leva livet och göra det man känner att man vill :p

2008-05-11 @ 22:27:22
URL: http://carringer.blogg.se/
Postat av: cicci

Är du också den som gärna skjuter upp och prioriterar sömnen före läxorna? =P

2008-05-11 @ 22:43:04
URL: http://utte.blogg.se/
Postat av: hanna

blir nog uppe ett tag till men, ville bara upplysa om att söndagar är vilodagar så känn ingen ångst för du inte fick plugget gjort ;)

2008-05-11 @ 23:33:42
URL: http://tjolanta.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin